Ingen dressyrtävling

Var jätte taggad att starta våran första dressyrtävling på travbanan, helt ny miljö, andra domare osv men nu så blev jag efteranmäld pga att jag trodde det var igår sista anmälningsdagen var men det var i söndags, sen så känner jag att vi inte är i världens bästa form och skulle gärna träna lite mera så har valt att stryka mig. Istället är det dressyrträning lördag och söndag som gäller! Klart att man inte bara kan träna hemma utan man måste ju också komma ut på tävlingsbanorna och träna men känner att vi nog kommer att få mer utav dubbelträning och så satsar vi på dressyrweekend 9-10 juni istället :)


© Jennifer Jansson

/ Lovisa

Kommentarer
Postat av: Susanna

Sv; Tack före grattisen



Jo jag har bild på dig och Freddie, tror jag borde ha på dig och Charlie också - kan kika när jag kommer hem, annars kan du ju kolla på facebook i nyaste fotomappen om den kanske finns där :)

2012-05-15 @ 12:24:43
URL: http://susus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0