Dagens tävling

Vinst för "riktiga laget" Team MMCF idag (Julina-Matilda, Lovisa-Freddie, Becca-Charley och jag-Mossan), som Lovisa skrev tidigare. Jätteroligt :D

Först red jag en 70cm med Mossan för det laget, felfritt och allt kändes helt bra. Inga super språng men det blev inga så tokiga avstånd heller, hon hoppar gärna väldigt långt och jag har lite svårt att lägga henne rätt. Men somsagt, det kändes bra, hon lyssnade på gas och broms och vägarna var bra.

Andra rundan 70cm red vi för Team Twisted (Lovisa-Charley, Becca-Freddie). Där fick vi ett onödigt pet på hinder fyra, hon kom ihop sig väldigt mycket och jag fick inte fram henne ordentligt till hindret och hon slarvade lite så där föll en bom, frustrerande.. Men resten av banan gick bra, ett lite tokigt hopp men inga större fel annars.
Båda de andra gjorde två felfria rundor och det såg bra ut!

Både jag, Lovisa och Julina gjorde felria rundor med Team MMCF men Becca petade första hindret, fast det gjorde ingenting när vi kunde räkna bort ett resultat. Julina och Matilda gjorde en snygg stilomhoppning och vann med en poäng från laget som blev tvåa, bra jobbat! :)



Fin Mossis :) Susanna Dahlblom som fottat! http://susus.webblogg.se/

/Lydia


Kommentarer
Postat av: Carro

Har bilder på er båda om ni vill ha :)

2012-05-14 @ 14:36:40
URL: http://imagiiine.blogg.se/
Postat av: Marina

Fin häst. Bloglovin byte ?

2012-05-18 @ 17:06:52
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0