Fjärde mars

Tillbringade hela dagen ute i stallet! Härligt i detta väder :) 
Red en barbackatur på ponnysarna lite ut men mestadels på banan. Bytte hästar idag så jag fick rida Fredson. Han var nog rätt så fin, lite seg. Efter ett tag fick jag hoppa upp på Mossis. Skuttade över ett litet kryss på kanske 60cm en par gånger och jisses vad roligt hon tyckte det var! Men för det mesta red vi dressyr. 

Lydi hade bråttom att laga middag åt familjen så jag fick ta med F på släp när jag skrittade av M. Gick sakta som en snigel och bet på sina tyglar hela tiden..
Väl hemma fixade jag dom och la ut dom i hagen igen och så fixade jag stallet. Nu doftar det så gott av spån i hela stallet :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0