Torsdag

Hej! Idag är det hoppning på schemat för Freddies del, ska se om vi kan få skjuts till travbanan så vi kan hoppa på gräs inför tävlingen på söndag. Då är det poängjakten del 1 och vi ska hoppa 80cm :) Annars får vi skutta lite här hemma eller så joggar vi ute. 

Igår gick han ungefär en timme, Rebecca och Lena var här med deras hästar och så bytte vi. Jättekul och nyttigt :D

Bjuder på lite bilder från senaste träningen, ni får ursäkta min stolsitts.. Var dessutom tvungen att rida i mina skor då jag hade såna skavsår av stövlarna, så det ser lite knasigt ut med mina korta strumpor.


/Lydia

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

SV; Tack så mycket :D

2012-06-14 @ 17:39:02
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härliga bilder! ser fint ut :)



sv: hihi, roligt att du tycker det! Håller verkligen med :)

2012-06-14 @ 21:25:53
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0