Freddie 19 juni

Red på en rätt nytagen silage åker idag, värmde upp och kände snabbt igenom honom på lite volter i alla gångarter och sen satt vi igång och galoppperade. Galopperade ca. en minut, skrittade ca. en minut, galopperade ca. en minut osv.. Försökte galoppera på i rätt friskt tempo, men fick ju såklart ta det lite lugnare då jag var barbacka.

Efter en stund drog vi ut och galopperade istället, träffade Lovisa och Mossan så vi hakade på och busade på en annan åker där dom slagit runt hela kanten så det blivit som en rundbana. Då jävlar var det tryck i ponnyn! Båda tyckte det var så himla kul, och jag garvade så mycket så jag höll på att flyga av haha :)  

Siri fottade lite när vi var på första åkern och lyckades få några bra bilder :)


Har flera ifall någon vill se?

/Lydia

Kommentarer
Postat av: Eva

jag vill se! :D

2012-06-20 @ 14:32:49
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0