Göteborg, äckligt väder & stallgöra

Hej :)

Fick en sovmorgon idag igen, var ganska trött efter en hel dags shopping.. Ska ju faktiskt ta hand om båda ponnysarna själv nu i fyra dagar då Lydia sticker till Göteborg så bra att jag får sova ordentligt så jag orkar!

Riktigt äckligt väder idag! Hade tänkt dressyrat med Mossan på åkern vi red på häromdagen men nu blir det nog bara en promenad om ens det. Har ju vanligtvis en veckoplanering som vi följer men vissa dagar ändras det och oftast beroende på väder och vind. 

Har precis varit och lunchat hästarna. Ska ta itu med mockningen lite senare, nu fixade jag bara kraften färdig. Lydi har i alla fall packat ordentligt med hö så det behöver jag inte göra! 
Borde putsa och reda upp lite träns också men är ju fyra dagar kvar på lovet så hinner bra :)



/ Lovisa

Kommentarer
Postat av: Sophie

sv: Åh tack så mkt! :D Jättefin blogg ni har!

2012-02-22 @ 13:35:05
URL: http://sussiiis.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: Tack så jätte mycket. Älskar de!

Har svarat på din fråga i min blogg :)

2012-02-22 @ 16:55:46
URL: http://hastsystrarna.blogg.se/
Postat av: Duvetvem

BALLAR AV STÅL.

2012-02-23 @ 18:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0