Freddie hoppträning 16 februari

Hopptränade för Cia idag. Kan säga att vi var lite ringrostiga, för senaste gången vi hoppade var i oktober! Men det gick faktist helt bra, Freddie skötte sig super men det var lite dåligt ridet från min sida. Men vi hade super kul och det är huvudsaken :D

Började med att hoppa fram på en oxer i båda varven, vilket gick bra och sen hoppade vi bana. Första rundan gick riktigt bra, bra tempo och kom bra på hindrena. Andra blev jag påmind om att rida och Freddie stannade tre gånger, pga. dålig galopp och vägar. Men sen kom vi runt utan större problem. Banan bestod av fem hinder som vi hoppade på båge och snett igenom. 

När vi var klara med hoppningen trav-jobbade jag honom en stund innan vi avslutade. Han var trevlig och rida idag, pigg och framme för skänkeln. 

Pappa filmade också!

Sagt det kanske, men min ponny är bäst!

/Lydia

Kommentarer
Postat av: becca

gillar musiken du valt ;)

2012-02-17 @ 21:45:06
URL: http://beccabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0