29.8

Har varit väldigt dött här, ska ta tag i bloggandet ordentligt igen och byta ut designen som vi haft alldeles för länge! Dock måste vi få nya bilder först, men passade på att byta ut färgerna snabbt.

Freddie har ju mest gått uteritter och så i somras, men nu under några veckor har han tränats på ungefär som vanligt. Har dock inte själv ridit så mycket då jag för några veckor sedan vurpade med moppen och skadade mitt knä. Och sen var jag på konfaläger ett par dagar. Under den tiden har Siri, Esther, Becci och Lovisa vart snälla och hjälpt till :) Nu är jag dock back again och rider på som vanligt! 



Esther och Freddie när dom var på travis och hoppade :)

/Lydia

Kommentarer
Postat av: Esther

Saknar er och hästarna så tusans mycket! Någon dag när jag far ut och gå så ska jag ta med kameran och ta bilder på alla fina hästar och hästhagar som finns här nära min skola! <3

2012-08-29 @ 17:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0