Dressyrtävling

De senaste dagarna har det känns som det regnat konstant, idag, tävlingsdagen till ära lyser solen! Härligt :)

All utrustning är putsad, bara att packas in i släp och bil. Hästen ska knoppas och borstat så hon blänker vid halv två lastar vi och far iväg mot Sleipner. Lite nervöst, vår första individuella lb. I höstas var det ju lagtävlning och då blev vi bland dom 5 bästa. Får se hur det går idag. Om det går så bra som igår på träning blir jag glad! Är lite efter med uppdateringen men ska skriva och berätta om fredagens och lördagens träning. Har lite filmer att visa också.

Nu ut till stallet. Lycka till alla som tävlar idag! :D


Bild från en dressyrtävling i höstas

/ Lovisa

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lycka till :D

2012-04-15 @ 11:49:08
URL: http://sarahannamaria.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Just nu får alla som vill skicka in en bildlänk som jag sedan länkar med eran/din bloggadress i min meny, lägg upp bilden på din blogg så att jag kan kopiera den lätt :)



Hoppas du är intresserad, kram!

2012-04-15 @ 16:28:44
URL: http://bbyyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0